vineri, 20 aprilie 2012

Carte - curs cosmetica si machiaj profesional

Ceea ce acum este o carte, pentru mine am vrut sa fie o culegere de informatii. Cosmetica a evoluat foarte mult de-a lungul timpului si nu se va opri niciodata in loc. Sunt sigura ca in curand vor mai aparea noi produse revolutionare in cosmetica, dar principiile de baza ale cosmeticii vor ramane aceleasi.
         Eu aveam nevoie de informatii, erau intrebari la care nu aveam raspunsuri si am inceput sa ”scormonesc trecutul”  cosmeticii. Comparand cu informatiile pe care le aveam in present, nu erau foarte multe diferente, ba chiar in cartile vechi de cosmetica  am gasit unele informatii pe care eu le consider vitale in cosmetica in special pentru cele ce doresc sa prepare produsele cosmetice proaspete si poate chiar personalizate  pentru tipul de ten pe care il intalnesc. De cand lumea si Pamantul se stie ca plantele, legumele, fructele, produsele lactate cat si cele apicole fac minuni in sanatate si in cosmetica dar din pacate noi nu avem un punct de reper, de unde sa plecam si ce sa cautam pentru a ne rezolva problemele tenului, si ale corpului, de ce nu?
         Am un motto in viata “ ce tie nu-ti place altuia nu-i face” , si mergand pe acest drum am gandit ca poate ceea ce mie imi place isi doresc si altii asa ca daca am posibilitatea, de ce nu ? Am cules informatii de peste tot am trecut un pic si din experienta mea si uite asa a prins contur “ Cosmetica Profesionala”.
        “ Cosmetica Profesionala” este o carte in care vei gasi informatiile necesare pentru a pasi in lumea frumusetii si a culorilor caci aici vei gasit atat informatii despre cum poti ingriji un ten in functie de tipul lui cat si retete de lotiuni, gomaje si masti pentru fiecare tip de ten in parte si ce recomandari poti face unui client in functie de tipul tenului si problemele care le prezinta tenul. Doresti sa executi un machiaj professional dar nu stii cum? Aici vei gasi toate informatiile necesare pentru a intra in lumea culorilor cu incredere.
          Cartea cuprinde detalii de anatomie (descrierea pielii cu functiile si anexele ei, descrierea muschilor fetei si a ridurilor), contine imagini de descriere a masajului facial, machiaj, epilare cu ceara de unica folosinta si traditionala si imagini cu diferite afectiuni al pielii. Imaginile te vor ajuta sa intrii in lumea cosmeticii si sa intelegi care sunt si cum arata anumite afectiuni ale pielii, vei descoperii cum sa identifici si sa tratezi anumite afectiuni ale tenului.
         Stiai ca vitaminele, aminoacizii, hidroxiacizii sunt elemente esentiale in mentinerea unui ten curat, tanar si sanatos? Aici vei gasi informatii despre rolul lor, unde pot fi gasite si cum le poti folosi in cosmetica. Si pentru a completa tabloul am adugat si informatii si retete din plante, fructe, legume, produse lactate si produse apicole utilizate in cosmetica.
         Aceasta carte se adreseaza in special persoanelor care doresc sa practice aceasta meserie, in carte regasindu-se informatii si notiuni de igiena in saloane, dar poate fi utila oricarei femei care doreste sa se ingrijeasca acasa. Si pentru a-ti testa cunostintele la final am adaugat un chestionar de 112 de intrebari din continutul cartii.



Carte - curs de cosmetica si machiaj profesional, ideal pentru orice cosmeticiana in devenire sau care practica deja aceasta frumoasa meserie. o carte detaliata cu exemple si imagini. pentru detalii va rog contactati la telefon 0730. 772. 730  Amalia Nicoleta Didiu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu